Záznam z webináře Poprvé do školky.

s Mgr. Alenou Pokornou

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Potřebujete, aby se děti dokázaly ve školce i doma samy obléknout, vyčistit si zuby nebo třeba uklidit hračky?

Chcete lépe porozumět jejich strachu, vzteku, žárlivosti... a pomoci jim je překonat?

Připravila jsem pro Vás kompletní balíček DO ŠKOLKY S RADOSTÍ

Najdete v něm:

  • Plánovač Můj den (set pro holčičku nebo pro chlapečka)
  • Komunikační karty Mé Emoce
  • 12 audio příběhů Edíka a Edinky (CD a mp3) nejen o emocích
  • 3 doprovodná videa pro snazší začátek. 

A přidávám k tomu dárky🎁:

  • Omalovánky Můj den s autorskými říkankami pro sebeobsluhu 
  • E-průvodce Město na hraní - 77 aktivit s dětmi
denní plánovač Kidedu Můj den
Povídejte si s dětmi o emocích,. Hledejte řešení v běžných situacích. Karty pomáhají posilovat emoční inteligenci.
Moc děkuji za Vaše komunikační karty a hlavně za Můj den. Můj tříletý synek svůj denní harmonogram miluje, pomohl nám v čištění zoubků i v odchodu ven. Ráno si ho často sám sestaví a pak vypráví, co ho ten den čeká. Někdy ho kombinuje i s komunikačními kartami. Na nich zbožňuje Edinku, která se stala jeho imaginární kamarádkou. Pracujeme hlavně s tou, kde odchází maminka pryč. To je něco, co je pro něj velké téma. Verim, ze nám budou pomáhat i nadále,
Hana H., maminka
Díky za Vaše komunikační karty! Líbí se mi natolik, že už jsem je doporučila několika kolegyním 🙂 Jsem psycholožka, psychoterapeutka, pořídila jsem si je pro dětskou terapii, Dominika
Dominika, psycholožka a terapeutka
Jsem nadšená! Náš dvouletý Ondra ještě nikdy nebyl tak "disciplinovaný" jako nyní. Doufám, že mu to dlouho vydrží. Dokonce se Vám musíme pochlubit, že nám Kidedu pomohlo konečně od plen (ano vím, je to ostuda, ale co nadělám). .
Martina, Karel, Ondrášek

"Děti budou natolik samostatné, nakolik jim to dovolíme"

Jmenuji se Štěpánka Vontrobová a podporuji rodiče, učitele a děti jako rodinná koučka, poradkyně a lektorka.

Pomáhám rodičům i učitelům  přistupovat k dětem i k sobě jinak, především v tématech komunikace, emocí, stresu a psychické odolnosti, sebe-hodnoty.

Vystudovala jsem pedagogiku a psychologii, jsem certifikovaná koučka se zaměřením na NLP (neurolingvistické programování), prošla jsem terapeutickým kurzem biosyntézy pro práci s dětmi a teenagery a mnoha dalšími kurzy. Ráda propojuji souvislosti a pomůžu Vám, abyste je viděli také. Odpověď na své otázky totiž každý z nás má v sobě.