Kidedu Můj den je originální didaktická hra pro děti. Pomůže dětem lépe zvládat sebeobslužné činnosti a Vám ušetří energii. Do balíčku Vám přidáme ještě omalovánky s říkankami.
Vychází z principů Montessori pedagogiky a strukturovaného učení.
Je dětskou verzí dospěláckého TO-DO listu a funguje již ve stovkách domácností a školek.
Celý systém hry předává pomáhá dětem orientovat se v čase a uspořádávat si den.
Díky vizualizaci každodenních rutinních činností (sebeobsluha apod) se je dítě učí samostatně zvládnout (bez připomínání dospělých).
Skládání do časových bloků (příběhů) podněcuje fantazii a podporuje vyjadřování dítěte a jeho paměť.
Vaše dítě dokáže:
Balení obsahuje:
Určeno pro:
Jak plánovač Kidedu pomáhá
Jsem nadšená! Náš dvouletý Ondra ještě nikdy nebyl tak “disciplinovaný” jako nyní. Doufám, že mu to dlouho vydrží. Dokonce se Vám musíme pochlubit, že nám Kidedu pomohlo konečně od plen (ano vím, je to ostuda, ale co nadělám). Podle Kidedu jedeme od pátku, ale to bylo spíše takové seznamovací. Od soboty potom už bez kompromisů a od neděle je bez pleny. Moc Vám děkujeme za super pomůcku jak tu hyperaktivní blechu zvládnout celkem v pohodě a bez zbytečných scén.
Líbí se mi ta jednoduchost a vkusnost provedení! Když jsem tuto pomůcku poprvé viděla, okamžitě mě napadlo, že využívá principy strukturovaného učení, které vychází z tzv. TEACCH programu. Jedná se o světově nejuznávanější a nejefektivnější přístup k dětem s autismem. Metodu lze použít u všech dětí jako podpůrný nástroj pro posilování sebedůvěry (“vím, co mě čeká”) a soběstačnosti (“mohu se sám rozhodovat”).
Tip nakreslit si denní rituály jsem slyšel poprvé na kurzu Respektovat a být respektován, a přišlo mi to jako úžasné zjednodušení celého denního procesu, proto jsem rád, že se toho někdo zhostil. Velice rád budu sadu kartiček KIDEDU doporučovat rodičům, kteří si se svými malými dětmi nebudou vědět rady, protože tato metoda jednoznačně funguje!
S nástupem Nely do školky mi to přišlo vychytané. Na stolku měla připravenou hromádku kartiček s činnostmi, které dělá ráno před odchodem a ona sama si je po splnění dávala do lištiček. V sadě této hry jsou lišty 3, takže fůra prostoru na plánování. Pro nás to tedy není učení programovat den, ale naopak to má Nelinka jako úkolníček, kde si zasazením kartičky poznačí, že má splněno.
Kidedu jsme hned uvedli do provozu. Objednali jsme si ho pro naši dvouletou dceru, Aničku, která je šikovná, bystrá, dobře mluví a chtěli jsme ji posunout zase o kousek dál. Musím říct, že Kidedu, už za ty dva dny, pomohlo i nám rodičům v důslednosti. Volné kartičky necháváme k aktivitám, které si dcerka sama navrhuje.
Náš dvouleťák je na plánování zatím ještě malý. Baví ho však kartičky skládat na stojánek a zas vyhazovat. Kidedu jsem ale chtěla i pro sebe, jelikož mi dělá problém organizace dne.
Malé Marušce je 3,5 roku, večer před spaním si kartičky naskládá do stojánků, přečteme si, co celý den dělala a pak si postaví plán na další den. Kidedu pomáhá. Podle kartiček si malá lépe vzpomene na celý uběhlý den a následně si pak lépe vybaví, co by chtěla dělat další den. Děkujeme za inspiraci.
Ahoj Štěpánko, plánovač už využíváme. Původně jsem si nebyla vůbec jistá, jestli je Monička (6) ve věku, kdy to pro ni už nebude zajímavé, ale plánovač využívá a tato pomůcka se jí líbí. Ráda si den naplánuje a většinou skutečně dělá naplánované činnosti. Hodně se u toho sama a dobře zabaví. Děkujeme za takovou pomůcku 😊 Mám vždycky radost, když dělá dítě něco pro svůj růst a vývoj tím správným směrem a baví ho to. Pěkné adventní dny.
Pohlaví (?) |
---|